We were honoured to have had the ambassadress of the South African Republic participate in our course in 2010. In short, a relaxed and friendly atmosphere reigns in the lessons.

Spolupráce s firmami

  • Walt Disney Mobile Games – lektorská činnost grafiků
  • New York University of Prague – litografické workshopy
  • Workshop Lipno AC§C Public Relations s.r.o.
  • Ambasáda Jihoafrické republiky – výuka malby
  • Sdružení Audabiac-workshop pro děti z francouz.dětských domovů
  • Salesiánské centrum mládeže Dona Bosca – semináře a tvůrčí dílny pro učitele výtvarné výchovy
  • Agentura pro rozvoj Broumovska – krajinářský plenér

Pedagogická činnost

  • Střední průmyslová škola grafická, Hellichova, Praha 1
  • Soukromá střední odborná škola umění a managementu, Praha 6
  • Soukromé česko-italské gynmnázium, Praha 9 – Hloubětín
  • Základní umělecká škola Ilji Hurníka, Praha 2

Ohlasy žáků

Sandy: „Pracuji v bance. Vaše kurzy jsou pro mě ohromný relax jako například jóga.“

Eva: „Zkoušky na architekturu jsem udělala a byla přijata, děkuji Vám za přípravu!“

Sergey se synem Nikitkou: „Rád vzpomínám na Vaše kurzy. V současné době sloužím pořád na klinice, ale nafotil jsem synovy „masterpieces“, které vytvořil u Vás v kurzu a zasílám. Hodně obrázků již obdrželi příbuzní na památku.“

Martina: „Malování u akademické malířky p. Andrey Forsterové mne motivovalo pro další tvorbu. V kurzech jsem se naučila pod vedením profesionála techniky malování tempery, suchý pastel, abstrakce akrylovými barvami, olej na plátně. Techniky a témata, do kterých bych neměla odvahu se sama pustit. Zpětným pohledem na poslední 4 roky si uvědomuji, že po mnoho let zapomenutí záliba v malování a tvorbě mě pomohla po mé nemoci vrátit se zpět do aktivního života. Současně mne obohatila o zjištění, že začít se dá i ve středním věku s malováním, že nikdy není pozdě. Uvědomila jsem si pravé hodnoty života. Situace mne zpomalila a začínám svět vidět opravdu jinýma očima, mám čas přemýšlet.“

Vanda: „Podle mě výtvarná činnost je kromě jiného i dobrá pro člověka, který se ocitne ve stresu a tím, že řeší výtvarný úkol, zapomene na to „rýpat se“v sobě. Mně osobně víc vyhovovaly realistické studie konkrétních věcí, člověk má pak jasný konkrétní úkol. Konkrétním úkolem člověk vystoupí sám ze sebe, zatímco abstrakcí, čárami a automatickou kresbou člověk zůstává jakoby uvězněn v sobě ve svých problémech. Ideální je podle mě pracovat aspoň půl roku s realistickými studiemi (zátiší, drapérie, květiny apod.).“
Na otázku, co jí kreslení dalo, odpovídá:

  • je to dobré pro lidi,kteří se tak trochu straní kolektivu
  • Je to pro pozvednutí nálady
  • člověk získá nadhled a informace o výtvarném umění
  • člověk se může srovnat s ostatními a vidí, že na tom není tak špatně
  • člověk si vytvoří výzdobu do bytu nebo dárky pro své blízké, udělá radost
  • člověk má pocit smysluplně využitého času (doma by uklízela, koukala na TV)